I'm just a girl

who's standing in front of a boy and ask him to love me..

kan inte beskriva känslan som är i min kropp just nu. känner mig så helnöjd som de bara går. fast stressen sitter kvar än. jag har nu gjort klart läsloggen. betydligt tidigare än jag trodde de skulle bli. trodde att jag skulle få sitta uppe till minst 2 iaf. så nu betyder det att jag är ledig imorrn och att de nu är helg för mig:D:D:D underbart. ska möta jossi vid 12 imorrn, för att gå och käka pizza. sen ska jag möta upp natha och cicci på stan, så ska vi fixa lite inför kvällen. sen ska jag träna med sariiisen är de tänkt.
de enda som återstår innan min sänggång är en dusch. sen tänker jag lägga mig och sova för jag ser ingen anledning till att sitta uppe. jag sitter vid datorn precis hela dagarna och jag börjar bli riktigt less på de. de händer inbgenting roligt där längre, för man är inne och kollar varenda sekund på alla sidor flera gånger per dag. Plus att sminket åker bort, man får dålig hållning och mina ögon tar stryk. hahah. de här kanske kommer göra så att jag skiljer mig från datorn. eller iaf separerar eller tar en paus. okej, vi kankse inte kommer träffas lika mycket på kvällarna längre. eller så kommer vi de.. whatevaaaah
nu måste jag göra de jag ska. är överpeppad inför vad morgonkvällen har ett ge, så jag måste ta mig til lugnet och försöka sova.
haha en sak bara. inatt drömde jag att jag blev jagad av en geting på stan. (tilda du va med i drömmen, också hade du en as söt lillasyster som hette Ina, en lillebror och en jättefin ung mamma) iaf så skulle jag rädda Ina från getingen, men jag är ju livrädd för dom och har aldrig blivit stucken och tänker aldrig bli för de är en av mina marddrömar. så istället började jag springa längs storgatan. ( de va vår, alltså, spring, på engelska, årstiden vår i rena ord. och de va sol ) men så sprang jag där och sen kom getingen ikapp mig och jag började vifta undan den. men sen så började den anfalla mtt hår och drog i de och getingen va as stor och tung men lät ingentting tror jag. så då vaknar jag av att jag bara studsar runt i sängen och slänger mig under täcket och täcker hela mig och slänger iväg en kudde på golvet. sen ligger jag där och skakar i två minuter. sen kommer jag på att jag ligger i sängen och gömmer mig under täcket för en geting som jagar mig på storgatan en soligvårdag. hahaha. låg och skrattade ett tag för mig själv när jag hade lugnat mig.

godnatttttt och najjtipajjti som mamma hade sagt! ♥

Kommentarer
Postat av: Fian

haha, du är så rolig :P

2008-11-20 @ 23:47:49
URL: http://fiamartini.blogg.se/
Postat av: kerstin

hahaha de där va as kul

2008-11-21 @ 12:47:29
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0