befrielse

nysss hände de något väldigt overkligt. jag hade en otrolig tur, alltså en tur som inte brukar drabba mig så ofta. jag ligger nästan alltid efter med mina inlämningsppgiftet. och ikväll, troddde jag att fallet va så. jag har läst 120 sidor ikväll för att hinna skriva läsloggen som jag trodde skulle vara inne i onsdags och som jag va tvungen att skriva innan imorrn om jag ville vara hemma imorrn. så nu har jag läst alla dom. as trött och yr. kollar på loggpappret. och vad står de inte:D ??? att den ska vara inne onsdag 3/12, NÄSTA ONSDAG!:D ingen kan förstå den sköna känslan som just nu liggger och simmar i min kropp. nu kan inte mamma säga att jag inte är ute i god tid och skjuter upp alla saker iaf.
om jag tänker efter har allti flytit på ganska bra ikväll ändå. fast hela min dag har bestått av oro och stress. jag måste sluta hålla på som jag gör. det är helg för mig hela veckorna. de enda jag gör är att planera helgen, in i minsta detalj. jag kan inte somna på kvällarna om jag inte har allt på sin plats. och så är de oftast inte och oftast tar jag ansvar för att hålla koll på en massa pengar och saker. men som tur är har jag en väldigt snäll vän som heter jonas :)
imorse tvekade jag på om jag skulle till skolan. hade en bankande huvudvärk men jag tog några iprenios och efter en stund va de bättre:D tog klackisarna, men insåg ganska snabbt att de va ett misstag
efter skolan så blev de en fika med älsklingarna! planerades litegrana inför helgen. just nu är den bra planerat och de ska bli roligtroligt. hoppas de hålller sig
nu pratar jag med tuttan i fonen. så vi hörs imööööra ist. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0