You'll never know

what people say behind your back

jag sitter här och lyssnar på min  nya älsklingslåt " pokerface " som har spelats i repeat för fjärde dagen i rad. när är de meningen att jag ska tröttna egentligen? den kankse har sjunkit lite i betyg nu senaste dagen, men ligger ändå på 5 av 5 superettor
idag blev de tyvärr inget träningspass för mig. jag fastnade på charm med en tonfiskmacka och mysiga vänner istället! inget jag klagar på hiih. ikväll va de tänkt att jag skulle råplugga. men somvanligt så va dragningskraften till den här manicken väldigt stark. har laddat hem ganska många braaaiga ( :S ) filmer, som jag tänkte se ikväll. tror jag ska ha filmmaraton hela natten. senn nu innan jag lägger mig ska jag göra ett bus.

 tänkte bara visa er hur jag ser ut för tillfället. PUSSSS


Kommentarer
Postat av: kerstin

ehm. söt.?

2008-11-25 @ 23:26:38
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: Josefin Hellqvist

hahha myspropp :D

2008-11-27 @ 13:32:57
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: Calle

Grinchen :D

2008-11-27 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0