what am I waiting for

nu ikv är jag på ett sånnt ur uselt humör och jag vet inte varför. eller jag vet vad de grundas på, men jag vet inte varför de slog ut så här mycket just nu.
ikväll har jag haft så mycket funderingar och tankar. min hjärna har gått i helspinn och jag har kommti på och planerat en massa saker. när jag hade berättat allt jag kommit fram till, för kerstin i telefon, säger hon: men jossan.. har du tänkt för en gångsskull?...

en tråkig sak, är att vi har kollat lite djupare på de där med åre på nyår, och tyvärr kommer nog de bli för dyrt för oss småttingar som inte tjänar egna pengar än. eller kerstin har ju ett jobb. och jag håller på att fixa ett. så snart ni! men så istället, har vi tänkt om. och nu lutar det åt vemdalen hållet. tycker inte alls att de känns lika frestande, men jag tänker inte vara hemma iaf. en kryssning vore också kul, men man vill ju ha snö . och jag som är rädd för stora båtar, har nog ingenting på den att göra om jag nångång skulle våga mig på en ens. ett annat alternativ är väl kanske sälen. där har jag aldrig varit, men vill jätte gärna åka dit. får väl se hur de blir. orkar inte tänka mer nu
jag mår jätte illa nu och hoppas faktiskt innerligt på att jag ska vara sjuk imorrn. riktigt sjuk så jag inte ens orkar ta mig upp ur sängen. såhär helt död så man bara slipper vardagen ett litet tag. när jag väl är där kommer jag antagligen önska mig hit igen, meeeeeeeeeeen.
igår va jag som sagt på bio. de va jag jossi och sara. vi såg mirrors. den va jätte läskig. kollade nog mer på när jossi spelade quadropop, än filmen. men den va faktiskt bra. hade en handling. sen när man skulle sova, va de ju inte så kul.....
mina fingrar känns sne och jobbiga. dom hänger inte med närjag skriver. vill inte flytta sig.
den här helgen har varit väldigt lugn. för första gången på en evighet. och tro de eller ej, men de har tråkat ut mig nåt så oerhört. visst, de har varit skönt. men de är verkligen inte så här mina helger ska se ut
nu har jag 3 riktigt roliga helger framför mig. dom innehåller fest och resande, mycket roligt:D

nej, nu har jag tänkt ännu mer och nu har jag kommit på vart vi ska på nyår! de är min drömm nu och den ska verkställas!vi ska till venezuela. de enda vi behöver betala är flygstolar. för vi kan bo hos chuy och leva på frukt. och taxi där e super billligt.
nu ska jag verkligen lägga ner hela min själ i de här.




 den där stranden har jag varit på, och jag tänker återvända dit. underbaraste stället som finns
 my babyboy
nu ska jag lämna er.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

åh vad härligt! vill också dit :) svar: ja den är skit snygg

2008-10-13 @ 14:19:07
URL: http://jossipossie.devote.se
Postat av: Josefin Hellqvist

svar: såklart jag ska göra åt dig :D

2008-10-13 @ 14:20:51
URL: http://jossipossie.devote.se
Postat av: kerstin

han e så fin=)

2008-10-13 @ 14:44:41
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: karolina

Grym header...man blir sugen på att åka utomlands

2008-10-13 @ 16:26:17
URL: http://finehair.blogg.se/
Postat av: Julia

va söt du är

2008-10-13 @ 17:27:14
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: johan

Killen har ju stånd bakåt, helt sjukt ju...

2008-10-28 @ 00:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0