what a girl needs

äntligen helg:D har jobbat idag, och de vainte as lika jobbigt som jag hade förväntat mig. fick till och med vara på stan. så jag och jossi gick runt och ställde lite frågor. ska göra samma sak imorgon en stund också. sen måste jag försöka att hitta mig en snygg outfit tills saturday night också. ikväll blev de mys hemma bara! först va jag och mamma och hämtade piipii som kom med tåget! en söt prick. sen hyrde jag en film och åkte hem. kom 3 styckna gäster: michis cicci och sara. vi såg på " skojar du, eller? " jag lyckades med de jag aldrig brukar, jag valde en någorliunda bra film iaf! starkt jobbat.
nu fiunderar jag på artt lägga mig i soffan med ettt täcke och kolla om de är nåt bra på tv:n.
trist inlägg, ja!
skriver kanske ett lite roligre sen när jag är trötttttttttttt
pusssssss
 bruntott, is so hott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0