10:42

även idag ligger jag hemma och är sjuk. idag tog jag mig ingen sovmorgon, istället skrev jag två personliga brev i svenskan. så nu är jag nästan klar med det. det jag skulel tro att jag ligger efter i väldigt mycket är matten.. hoppas jag inte behöver gå till skolan på fredag bara för det.. då jobbar jag faktiskt hellre med det på söndag.
nu ligger jag och philip här uppe i soffan. idag är det han som är hemma, inte mamma. vi har nyss sett på noll tollerans. jag hann se nästan hela aquamarine också, innan datorn ficki sig ett spratt och det började ploppa upp en massa konstiga rutor. jag tog bort mina filmer från datorn snabbt. jag tänker inte riskera att få virus igen!
min förra dator är inne på lagning nu, så jag ska kunna ta ut alla mina bilder därifrån. men såklart va ju pappa smart och hade sagt till den där killen att han skulle rensa datorn.... så hoppas han inte har hunnit gjort det. då är bildena helt borta. och jag vill verkligen ha dom! alla venezuela bilder och alla gamla minnen liksom, ingenting man vill förlora!
snart kommer  mamma hempå lunch. jag misstänker att hon kommer köpa hem någon god mat till oss då. vad ska man hoppas på? kanske Mc.Donalds eller kinamat. kina mat vore godast

jag har iallafall hittat väldigt bra filmer. igår kväll såg jag " clueless " & " it's a boy girl thing ", två jätte bra filmer! speciellt den sista!
nu ska jag lägga mig och sova, för så fort jag stänger ögonen somnar jag
godnatt

Kommentarer
Postat av: linnéa

vi har obligatorisk närvaro på fredag från 09:00 till 12:00, ska ha elevråd och sånt..

2008-09-10 @ 11:51:56
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: jossan

meeeeeen fuckii fuckii

2008-09-10 @ 15:37:34
URL: http://jossanpics.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0