11:44

idag är de fredag, och de innebär att jag är ledig:D inte varje fredag, men dom flesta. de är bara om man ligger efter i något man måste vara där på fredagar! jag klev upp för en timme sen, satte mig vid tv:n coh åt frukost. nu ligger jag framför tv:n igen med täcke. as mysigt. ser på skärgårdsdoktorn. och sällskap har jag, av en sjukling till mamma. känns så konstigt när hon är sjjuk, för hon är alltid uppe och springer runt i huset annars och gör allt som kan göras, även om de inte behöver göras. nu bara yrar hon på nätterna om att jag är uppe och springer och sitter på toaletten hela natten. hahaha
idag ska jag ner på stan. ska förbi skolan och lämna in ett papper också. sen ska jag fixa lite andra nödvändiga saker. får se vad vi hittar på ikväll. har faktiskt ingen aning.
igår kväll såg jag på film här med kerstin jossi och nathalie! mamma hade tipsat om en film, så vi såg den! " farlig förbindelse ". en riktigt sjuk och otäck film. men de är värd att se, för den va bra!
nu ska jag fortsätta se tv, sen hoppa i duschen.

jag har alltid varit orolig och vetat att nångång skulle de bli just så här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0