14:13

den där hårfärgen har jag faktiskt också funderat på! de är är jag har jossis löshår.  vet inte hur jag ska göra nu.. svårt beslut. de hade varit så mycket enklare om jag visste att jag kunde färga tillbaka till blondt när jag ville.. men de kan jag ju inte. det sliter alldes för mycket. men det är när jag känenr just som jag gör nu, jag borde gå till frisören och färga på en gång innan jag ändrar mig. man ska itne tänka så mycket. jag vet att jag kommer nog passa i  brunt. men jag är rädd att jag kommer sakna att vara blond. har ju liksom alltid varit det.
men  jag behöver ju inte göra så mörkt hår. kan ju liksom göra någon mellan färg.
jag får se hur det blir. ska i allafall gå och höra på lite olika ställen vad jag skulle passa i :) om någon har något förslag, så kommentera gärna!
nu ska jag göra ekonomifrågor.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0