21:28

nu börjar det faktiskt bli lite småjobbigt.. jag kan inte lura mig själv längre att jag inte saknar dig och jag kan inte försöka ignorera att jag tycker om dig så mycket.. för så är det.. hard but true :/ och förlåt om jag har gjort dig något..

idag va första dagen på nya skolan och de känns så bra! är jätte nöjd med bytet. mycket skönare och MYCKET BÄTTRE KLASS. vi hade hål från halv 10 - halv 1 så då va jag och jossi hemma hos henne och såg på OC.
sen slutade vi vid 4, då satt vi på stan ett tag, jag nathalie jossi sara kerstin och cecilia. sen åt jag och nathalie och sara på biteline. gott men efter mår man ju inte alls bra.. sen vid 7 någon gång gick jag och sara till ego och tränade. de va mycket skönt! men sen när vi skulle hem så hade inte mammas bil kommit från lagningen och pappa va inte hemma. så jag fick gå ända hem till jossi i spöregn för att hämta OC avsnitt och sen fick jag gå ända upp till mig. så nu vill jag bara krypa ner i sängen under massa täcken och se på OC. de ska jag göra också, men först måste jag duscha och de är så jobbigt när man inte orkar...
vädret är dåligt och de börjar bli mörkare tider,....... usch
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0