a heart never lies

 har testat min nya kamera & så här blev resultatet.
idag har jag endast mått dåligt och haft ångest. har bara hatat mig själv hela dage. såna dagar är jobbiga, när man inte lyckas se en enda positiv sak med sig själv.. tur att jag är hemma nu och slipper visa mig för omvärlden.
efter skolan blev de en kyckling sallad på coffee house med sariiis och kerstin! mycket gott
hemma sen, hittade jag en väldigt efterlängtad nyckel och jag kan lova att de va en skön känsla!
ikväll tänkte jag fixa mig lite och knäppa en massa kort, haha. I brist på saker att göra..
Imorgon åker pappa & philip till Juvas. då blir de bara mamma och jag ända tills måndag. :D den tiden börjar och de blir faktiskt väldigt skönt. inte för att jag inte tycker om att ha dom hemma, men allt blir så mycket lättsammare när de bara är mamma och jag! hennes och min semester börjar då, fast egentligen är de deras. på lördag kommer mormor upp hit, så ska mamma och hon bo på hotell, så jag kan ha " girlsnight " här hemma. jag älskar min mamma. helt från hjärtat, så finns de ingen underbarare än henne. och nu menar jag ju inte bara de att hon låter mig få vara ensam hemma och göra en massa bus. jag menar henne i allmänhet. lovar, hon är den bästa som finns! jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, bra för att förklara vad hon betyder för mig. Men ord räcker faktiskt inte till.
hörs sen, och då har jag lite bilder att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: kerstin

haha din e roligast!!

2008-09-24 @ 21:44:06
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0