cause you dont see me

This is the place where I sit

This is the part where I love you too much

This is as hard as it gets

Cause I'm getting tired of pretending I'm tough

This is the place in my heart

This is the place where I'm falling apart

Isn't this just where we met

And is this the last chance that I'll ever get

I wish I was lonely

Instead of just only

Crystal and see-through

And not enough to you

Cause you don't see me

And you don't need me

And you don't love me

The way I wish you would

den här låten påminnner bara om dig och alla jobbiga kvällar/nätter... de börjar komma tillbaks. får upp så många tankar som jag alltid tänkte förut. kommer till och med ihåg dofter jag kände just då
kommer ihåg hur jag alltid låg och stor grinade och lyssnade på den här låten och " Per Ohlsson . friend like you "
de är lika jobbigt nu, om inte mer. men jag orkar inte grina. ingenting blir bättre av det .. =(( önskar bara att de kunde vara som förut, fast de sårade..
 it feels just like that. det gör ont i hjärtat när jag tänker på dig


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

neee va inte lessen:( du kan prata med mig :)<3 love you<3

2008-09-18 @ 12:11:07
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0