just live your own life

ikväll är de en sjuk tjej som skriver i denna blogg. vet inte på vilket sätt ni tänker att jag är sjuk, kan ju uppfattas på många olika sätt. men just nu är jag sjuk, som när man har feber osv.. jag vaknade med världens uppsvullnaste ögon, som om jag hade grinat hela natten. hade inte ens fällt en enda tår. så då trodde jagatt de va att jag hade sovit djupt, för de hade jag också. men sen har de inte gått över på hela dagen. eller jo ögonen ( ögonlocken ) har sjunkit tillbaks till sin normala form. men jag har ont i hela ansiktet. kallas även bihålerna. de rinner snor och mitt huvud dunkar. men tur som jag har, är jag ju ledig imorrn:D eller nej jjusste, man får inte se de som en ledig dag,. för man ska jobba hemma, men jag ser de ändå som en ledig dag. så tänkte sova ganska länge, sen ta mig ner på stan för att fixa diverse things. sen kommmer mamma after work, och då ska vi ut och äta. och på kvällen ska vi bara ha en massa godis och en bra film. sjukt mysigt juuuuuu.
idag har de varit en skööööning dag i skolan. sen liten träff med tjejerna på stan för en snabbare planering av lördagen. 
efter de skulle mamma och jag till birsta för att kolla på skor till mig.. men de är de värsta jag vet. och idag va jag absiolut inte alls sugen på de. så halvvägs ut, kommer jag på att de nog inte va en sån bra idé. efersom att jag redan va på lite dåligt humör pga. av min huvudvärk. men vi bestämde oss för att åka och äta där iaf. väl där, när vi ska bestämma matställe och har gått emellan 2 st i 10 minuter, får jag en ångest attack för jag kunde inte välja ställe.. och vägrar vara kvar.. hahha. så himla stört. ville bara lägga mig ner och skrika. de va riktigt nära. så istället åkte vi ner till stan för att försöka hitta ett ställe där. men ingenting passsade sig för mig idag, så de blev biteline till slut.. nu mår jag illla.
ska gå och lägga mig uppe i soffan och se idol nu. de är inte så lätt att få en plats i den där soffan.. den är uppbokad av två paddor varje kväll.. men dom paddorna är och åker skidor i snöväder, så soffan är fri.
jag har några till rader jag vill skriva, men hinner inte nu.
det får bli sen.
hejs¨





vill ha sommmar och sol, men ändå snö och vinter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0