cacao-creme cup

hahah tjenaaaaaa-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aaa
nu är jag i skolan. jag och jossi har haft franska en timme, så nu har vi 2 och en halvtimme kvar att busa på innan nästa lektion börjar. vi sitter uppe på fyran. så samlade jag ihop mina sista pengar jag hade i plånboken, så det blev 5 kr. överlycklig var jag över att få en cacao creme ur maskinen. så jag stoppar i mina peningar och står och väntar. sen börjar det spruta ut choklad som till slut hamnar på väggen och golvet.... där flög min choklad förbi. de va nog de mest genomtänka jag gjort..., efter lite städning av nasse jossan har då jossi febrilt letat igenom sin plånbok och utbrister: åhhhh, jag har 5 kronor. då kan jag köpamig en varm choklad ;)
då kommer jag på den smarta idén: du är skyldig mig åtta kronor, så de är jag som kan köpa en ;)
tillslut stoppar jag i miina nykommna pengar och får min cacao creme. då låter jag jossi smaka. och vet ni vad hon gör då. hon snorar i min koppppp. fuck you jossiepossie

idag ska jag äta lunch på charm. jag ska unna mig en tacotallrik. de ska ju kanske bl i ganska gott. de ska jag äta om en timma ungefär.


en bild på slagshjältarna

btw, som alla koola barn skulle ha sagt. igår, blev det inte som planerat. jag kom ut ur duschen för sent pga. vissa omständigheter. så de blev ingen film med Simaaaaaan Och Tuttan. jag satt i min emsamhet och laddade hem " The notebook " , sedan såg jag den efter många överläggningar och grät en skvättt. or two
idag after school, vilken är klockan 4, ska jag träna med mina bästa vänninnor. sen ska vi gå hem till mig och se the notebook igen. snäll jag är som ställer upp på att se den två dagar i rad plus riskerar att få en virusattack på datorn.
nu känner jag att jag har bränt tungan.... känns som en räv som fått rabies + parat sig med en panda. alltså väldig hett.

i helgen, om de inte blir party då,  då dör jag och jag gör det.
nu ska jag måla väggarna och sen dansa. sen ska jag klä ut mig till en clown och gå på stan och dela ut balllonger.... WERY FUNNY!!! =D
PUSSSSSSSSSSPUSSSSSSSSSSSSSSSSSPUSSSSSSSSSSSSSSPUSSSSSSSSSSSSSSSSSPUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
/ en desperat 16åring.................................,.


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

haha slagshjältarna :D

2008-09-18 @ 13:37:34
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0