it's just how it is

 jag är tillbaka och jag har inte hunnit tagit några kort! I am so sorry. men tv:n fångade mig. fastnade vid idoool. brukar vanligtvis aldrig se de, men de är ju rätt kul ändå. bara att de är sjukt pinsamt för mig om inte vissa går vidare. man håller ju på skäms ihjäl där framför tv rutan.
imorgon är de då torsdag, och förhoppningsvis min sista skoldag innan helgen. vi ska ju kankse jobba fredag och lördag.. men är inte alls sugen på de nu. klart jag ställer uppp om vi ska de, för vem vill inte åka på klasssresa med en härlig klass och partajja! men skulle bli glad om vi slapp de den här veckan. jag är inte på topp om man säger så. är nog ganska slutkörd. så tänkte gå och sova snart. de är så skönt att sova och de blir inte mer spännande än så här ikväll. så är de.
nu säger jag godnatt och sover några sköna timmar!


vet du?!?!?!!? jag ringde Julian igår! - eeeeeeeh, nääääääeeeeeee. de gjorde jag ju inte..........

" Curstand, please ask me something about my weiner. " hahahahahhaha

Kommentarer
Postat av: kerstin

haha i'm still readiiing

2008-09-24 @ 23:53:52
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0