bjooopppi

hahah inte lite less man blev i morse när man precis hade pinat sig upp och vaknat till. då va klockan halv 8. och jag hade ställt klockan på halv 7, men snooosade lite, men tillslut tänkte jag att nej nu måste jag skynda mig. väl vid frukosten så ringer jag tuttan för att höra när vi ska mötas. då svarar en trött tutta som ligger och sover... då visar det sig att vi börjar 10:50 istället för 08:30................. sen kunde jag inte lägga mig och sova igen för då skulle jag vara tvungen att behlva klíva upp ännu en gång och det är de jobbigaste jag vet. jobbigt att leva med vetskapen hela dagen om att man vet att man kunde ha sovit till 09:50 istället för 06:30....


nu är jag i skolan. har haft engelska sen lunch och ätit chokladbollar.
nu har vi gjort intrång i bamse's klassrum. så nu sitter vi här längst bak. ska se om Kee Youn upptäcker oss

 me and my grandmotherS
lite av halva mitt ansikte och sen tuttan
sen en bild på huvupersonen i fråga

igår så tränade jag på lunchen/idrotten, så sen så orkade inte jag träna en gång till. så då fikade jag med malin efter skolan, sen kom jack och sofia. sen va jag med sara och kerstin :) vi åkte till birsta med mamma. jag köpte en skjorta och 2 parfymer. sen såg jag min drömmkille. måste ha
nu har vi samhälle i 2 och en halvtimme. nästan en timme har gått. vi får sitta vart vi vill oóch jobba med en fråga typ en gång i halvtimmen. så nu sitter jag och kelar med datorn
etfer de är slut då, då ska jag gå och träna på egooooooo. I love ego
och ikväll vill jag ju göra något kul... it never happends like I will
nu ska jag leka vidare
uppdaterar nog snart igen. ni vet de är ju svårt att hålla sig borta härifrån när man känner hur fingrarna bara dras till knapparna som skriver på blogg.se och helt plötsligt är man där utan att man vet det. de är som när mammas bil alltid körde till ett ställe när vi va ute och åkte utan att hon tänkte på att hon åkte dit. sen va vi ju där, och glada blev vi ju för det ..
tur att bilen har programerats om. skulle inte uppskátta att den åkte dit längre ,
de är nog ingen riktig engelska lektion dom har här nu, dom sitter och pratar om MÄN i sexiga stringkallingar. och vipps, så är lektionen gone. så blev de för oss i morse, och de va ju bra
puss då


Kommentarer
Postat av: kerstin

me and my grandmotherS

2008-09-20 @ 23:56:09
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0