23:26

jag läste nyss en blogg. sen efter de bara rann tårarna.. i bloggen stog de om hur dåligt den personen mådde och hur den har förändrats. fast det stog inte men de vet jag för de va en av mina bästa vänner's blogg. om man nu kan kalla oss " bästa vänner " längre vet jag inte. men för mig kommer du alltid att vara en bästa vän. du ska bara veta hur mycket jag saknar allt. jag saknar dig, ditt gamla jag.. de är verkligen jobbigt att se hur dåligt du mår. även om du försöker att inte visa de, så syns det. allt de gamla finns hos dej, bara de att de är täckt av en massa nytt skit. du är värd så MYCKET mer!
jag hatar att se dig så här.. :/
jag älskar dig! och jag menar de verkligen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0