19:42

nu har jag kommit hem eftr den här otroligt inte jobbiga skoldagen. även fast vi går ända från halv 9 - 4 varje dag, är de inte jobbigt alls. jag trivs så himla bra. har en jätte bra klass och min mentor daniel är den bästa som finns;D har aldrig tyckt om skolan så mycket. de är liksom inte ens betungande att gå dit.
drack lite saft¨på "afrikanen" efter skolan, sen åkte jag hem.
jag har nyss duschat. så nu sitte jag här och undrar vad jag ska göra med kvällen. jag vill vara med någon mysig kille och se på en film och bara ha de skönt.. önskar man hade någon sån..
just nu är jag väldigt less på mig själv. speciellt på MITT HÅR, som ni kankse vet.

pusss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0