10:37

ny dag. innebär fredag just idag. jag har nyss gått en liten runda ner mot stan.. trodde att jag började tidiggare än jag gjorde. men jossi sa att, så va de inte. blev till att vända
idag mår jag illa. känns som att sitter ett lös kokt ägg i halsen som bara vill upp..
nu ska jag til skola i 1 eller 2 tmmar. ska jobba matte och sen får jag se om jag gör något mer.
efter det så ska jag på stan och ta en fika med min lilla sariiis. det är de som är bestämt. sen skulle jag tro att dom andra hänger på också!
ikväll då! antingnen ska jag på fest. men de verkar itne som att någon är så festsugen. så de kanske blir en mysig hemma kväll. imorrn då ska jag iallafall festa! om de blir som de låter, kommer de bli riktigt nice. får hoppas på de då.

jag skrev halva de här inlägget hemma och sparade på utkast. så nu är jag i skolan. harr nyss varit ner på donken en sväng.. men nu är jag tillbaka. slutar om  en halvtimme ungefär. jag försöker plugga matte, men man har glömt allt under sommaren, så de e ganska svårt
.
so many kisses, so many tastes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0