skulle maan doo

nu är jag hemma i sundsvall igen efter 1 vecka och 1 dag i sälen. jag vill tillbaks dit för jag tuckyte att de va mysigt och roligt.
början av veckan var det dåligt väder och jag och dnaiel var ensamma. viåkte skidor ena dagen 1 åk coh andra gången 2 åk.. sen åt vi god mat och såg på film och busade. på onsdagen kom familjen och dom andra familjerna. så då blev de fullt hus och jag slapp vara rädd. jag började torsdagen med en rejäl magsjuka.. trodde allvarligt inte att jag skulle klara mig ur den levande. tur att daniel var där. han var en ängel varje dag. fast de är han jämt.  sen resten av veckan kollade vi på tävlingarna och glassade i solen. mycket skönt. i söndags när vi skulle åka hem fick daniel magsjuka, så då blev han och jag kvar. fick ta in på hotellet.
igår åkte vi hem. stanande i bollnäs på max och käkade,. äckligt. när vi kom hem hade mamma haft en hårdnatt med magsjuka och på kvällen igår började philip kräkas och gjorde de till 8 imorse. de går alltså magsjuka i familjen. bara pappa kvar nu.
har iallafall haft ett bra påsklov.
nu är jag tillbaks i skolan och har företagsekonomi. hade nyss ett litet break så va och hälsade på daniel på charm där han och några fikade.

jag slutar om en halvtimme och då ska jag nog gå och sätta mig där. eller köpa årets första mjukglass. mums






Kommentarer
Postat av: Cicci

Va mysigt ni verkar att ha haft! Minus magsjukan då ... Stackars er, hoppas din pappa slipper det i alla fall!



KRAM!!!

2009-04-21 @ 22:37:25
Postat av: sara

Ja, du måste ju få träffa henne snart! Vi får bestämma en dag efter hon blivit frisk från halsflussen :D Syns på måndag¨! :)

2009-04-24 @ 23:40:12
URL: http://saralouisec.blogg.se/
Postat av: anna

hej, jag måste fråga. din spraytaning är superfin,. vart gör du den? jag bor nämligen också i sundsvall

2009-04-26 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0