film-kväll


nu tänker jag skynda mig med att slänga in ett inlägg innan internet lägger av som det alltid gör ibland. internet har aldrig riktigt funkat bra för mig och inte det där med sänglampor heller..
ikväll har mamma och jag varit ute på ÖB där vi inhandlade lite allt möjligt av sånt man behöver som tex. deo,tampoonger, binder, schampoo, balsam, lotioner osv.. sen va vi in på IKEA och nu har jag bestämt mig. jag ska köpa en ny säng och då ska jag göra om mitt rum samtidigt. så imorgon ska jag och daniel dit och köpa sängen och leta annat. min bild i huvudet på det nya rummet är väldigt mysigt. speciellt till en kall höst och vinter.


vi glömde dvd-dosan hos mormor förra veckan så man kan inte ta text så nu har jag hyrt tre svenska filmer som jag ska se ikväll. en serie som heter "Glappet", "Kärlekens sång" och "mannen på balkongen". det ska nog räcka som tidsfördriv tills Puppe slutar sen vid halv 4. Jag har köpt en vaniljcremé som är riktigt god och vaniljmunkar till som vi ska äta sen:)
nu ska jag lägga mig i gästrummet och med passionsfrukter och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0