Linje 1 2 3 kapad

Tacos*Trevligt sällskap*bio det var det som underhöll min kväll igår. tacosen var jättegod, trevligt sällskap som bestod av Daniel, Johan och Therese och bion var sådär så det var en trevligkväll tycker jag. efter bion var alla så seg så vi hoppade över nattbadet.
Idag skulle vi till birsta men jag och daniel valde att sova istället. sen vaknade vi runt ett tiden. sen dess har vi ätit, pussats, pussats, kramats och suttit vid datorn. sen kände jag att jag mådde inte alls bra och han gick sin väg för att jobba. så nu sitter jag här ensam kallsvettig med ett ton till huvud och mina kvällsplaner sprack. michis och sara skulle komma hit också skulle vi beställa hem mat och ha det mysigt, sen bada. men det finns fler kvällar som tur är.
nu tänkte jag lägga mig och se på en film/tv och dricka lite te. sen ska jag försöka orka ta mig till IKEA med mamma. vore skönt om vi kunde köpa sängen så man kan sova normalt snart.
fast innan jag lägger mig ska jag göra om designen på min blogg. eller jag ska göra ett försök, det är inte det lättaste.
jag önskar.. jag önskar.. jag önskar.. att vi vore i Spanien igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0