måndagkväll

nu är det kväll, snart tisdag. känns sisådär. uppstigningen imorgon längtar jag inte till. fast jag kan kliva upp den tiden jag gick igår.

efter skolan idag tränade jag med sara. kerstin kom också dit! treeeevligt att ha tränarkompizar. ' och de va mycket skönt fast jag va inte den flitigaste myran av oss. nån dag ska jag bli det.  jag ska träna varje dag nu och slimma min kropp riktigt mycket. såhär efter bikinisäsongen tror ni. men min bikini säsong kommer till vintern. den 29e december bestämt.

daniel kom hem till mig sååt vi. sen har vi sett på män som hatar kvinnor med pappa och philip. nu har vi just spelat klart ett parti chicago. daniel vann.. han fick fyrtal i ess..
nu ska vi ta bilen och åka hem till honom och hämta serien "heroes". hoppas den är lika bra som gossipgirl.  men de tror jag inte. gossipgirl har förresten gått om sunset beach på min serielista ;)

sen ska vi sova gott. bättre än inatt


godnatt från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0