södra berget

igår var vi ju som sagt på södra berget. det var/blev en underbart mysig dag/kväll/natt som började med spa och lite mat. sen gick vi upp till vårat rum som va en minisvit. duschade och sånt sen åt vi trerätters. jättegod mat. sen gick vi upp igen och såg på gossipgirl och spelade kort och myste hela natten. tyvärr så orkade vi inte kliva upp till frukosten så den missade vi. jag älskar min daniel.

idag när vi kom hem såg vi gossip girl så nu har vi bara två avsnitt kvar på första säsongen. tur att den andra kommer ut snart. den 18 september tror jag. då kommer också tvåan av män som hatar kvinnor ut. fast på bio.
ikväll har vi lagat spaghetti och köttfärssås och spelat kort hos daniel

nu är vi hemma hos mig. ska se på den nya wallander filmen som kom ut idag. jag tycker det är jättebra att det kommer ut en varje månad nu ett tag framöver. sen ska vi se dom två sista av gossipgirl. jag är verkligen fast nu. trodde bara att jag skulle kunna bli det i sunset beach.
appropå sunset beach. något som verkligen inte är bra är att det inte har kommit ut och kommer inte heller ut på dvd någongång. plus att den kommer nog aldrig mer gå som repris på TV och det finns att ladda hem 50 avsnitt av 720...

bilder från igår lägger jag upp imorgon men här kommer två på mig från idag:


c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0