torsdag

igår på dagen var vi ut på IKEA men då hade dom redan sålt dom två sista sängarna dagen innan och vi va där dagen innan det och tänkte köpa den.. vilken otur man kan ha ibland. men nu idag så har jag fått beskedet att jag kan få köpa en säng ändå, utställningsexet. så den ska jag hämta imorgon för jag ska verkligen ha just den sängen. tänker inte tala om hur den ser ut. det får bli en överraskning när allt är klart som det förhoppsnings blir inom nästa vecka.
Sen gjorde jag några fynd på Monki som jag ska visa upp sen.
På kväll åt jag, daniel, johan och therese på O'learys. jag åt en fajita pita. den va god, men man måste beställa till Green Onion. Pia och Micke kom förbi och MIcke hade en liten surprise. sen cyklade vi och hyde film på Statoil. igår kom jag på något som verkligen inte är skönt och det är att åka bak på pakethållaren.


Som ni ser är den sista bilden en bild man kan trycka upp. Den vita dressen jag har på mig köpte jag på Monki igår.

Nu känner jag lite brådska för jag ska hinna sminka mig, fixa håret och välja kläder sen ska jag baka med mamma och sen vid 9 nångång kommer Cicci, Angelica och hennes tremänning och Michis och Evelina om dom hinner. Vi ska ha en myskväll på min altan och än en gång hoppas jag på nattbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0