hemma

Nu  är jag hemma hos min Daniel efter 4 dagars mysigt julfirande nere hos mormor. Jag har haft det jättemysigt:) Daniel blev sjuk och kunde tyvärr inte komma ner igår men vi åkte hem idag istället. Ikväll har jag och min familj varit och ätit tacos hos Daniels familj, så jag philip och daniel kom precis därifrån. Nu ligger jag och Daniel uppe i soffan och ser på en Beckfilm och just nu precis så ringde pappa så nu ska vi åka och hämta mamma och pappa. Jag har iaf haft en helmysig jul med mamma, pappa, philip, mormor, moster och kusin.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag och Daniel åker, så dom här dagarna kommer gå åt till att packa osv också ska jag hinna med en fika med några väninnor:) jag återkommer med bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0