it's easy to survive

heeeej heeeej! nu har helgen nästan nått sitt slut. Det återstår bara en kväll och den kvällen ska jag och Daniel ägna till att se Julkalendern Pelle Svanslös :) och äta såklart.

Igår var jag och Daniel ner på stan en snabbis och kollade på railtävlingen och åt Subway. Sen vid 6 kom Linnéa, Nella, Amanda och Kerstin hit. Jag hade lagat middag, Pia's kyckling med pasta och det blev jättegott. Sen åt vi tårta dom hade med sig, drack, sjöng för Linnéa och hade det roligt! :) sen vid halv 10 åkte vi till skolfesten.. va ju inte så där jätteroligt direkt, men lite kul! Mamma och pappa hämtade mig sen åkte jag och Daniel till Therese en stund och sen hem till daniel och sov! Daniel, mamma, pappa och Daniel's föräldrar var ute och åt på Jop's så det kändes ganska konstigt att jag inte var med. Nu ser jag framemot en helhelg med Daniel med bara en massa mys. Jag känner på mig att den här veckan kommer att bli ganska så jobbig i skolan..

Mina bilder sen igår kommer sen ikväll!


En sån här skulle jag vilja ha. Den är från en mysig liten rosa affär i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Rosaholic

Ja, visst är hon, hihi:) Har ni djur? Den där cykeln skulle jag också vilja ha, den var ju underbar!

2009-12-06 @ 18:08:44
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0