måndag

Godkväll!
Nu är det mycket snö ute och det är trevligt så här till jul tycker jag. I lördags åt jag och Daniel middag hos Johan och Therese, de va mysigt och jag hade en roligkväll som innehöll mycket dans med Daniel också fick jag träffa Cicci!:)
Igår såg vi på film och kläddejulgranen och myste bara och idag har jag varrit i skolan och innan skolan gick jag och Daniel runt lite på stan och åt lunch på Charm! Nu sitter vi på mitt golv som vanligt när vi sitter vid datorn och snart kanske vi ska gå ut och gå om vi orkar. Ikväll har jag också tagit min sista spruta.

Idag mår jag jättebra och är på jättebra humör och det har jag all rätt att vara och nästan ingen vet varför och det gör det hela så spännande och extra roligt!




Det blir nog ingen promenad, klockan har hunnit blivit för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0