my favourite song

Nu sitter jag i vårat kök och lyssnar på den härliga musiken som spelas från min dator. Det som spelas är Taylor Swift. Jag bara älskar hennes låtar för dom passar perfekt på en tjej som mig.
Idag har varit ganska jobbig dag men samtidgt har några saker lättat som att jag gjorde matteprovet idag och att det gick bättre än vad jag trodde iallafall och sen att vi fick uppskjutet på en uppgift, så nu hinner jag med mig själv ikväll! det är ju alltid bra. Nu ska jag plugga historia som jag har prov på imorgon, sen ska jag hyra med mig några filmer till Daniel.
Jag hoppas att min armont sen sprutan går över snart, man får ju problem med allt man ska göra, tur man har två armar!
Imorgon går jag bara mellan 9 och 11 och jag tror till och med att jag bara kommer gå mellan 9 och 10. Helt perfekt start på helgen och den nästan bekymmersfria perioden som är på ingång men sen efter lugnet kommer stormen igen

Jag önskar att jag kunde koppla kameran till datorn så jag kunde ta bilder varje dag för det blir mycket roligare då, men tyvärr har inte den här datorn något sånt passande hål och på min dator så fungerar inte internet här hemma och på den här datorn funkar inte internet hemma hos daniel men på min dator funkar internet hemma hos han. Allt är knasigt

Charlies Änglar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0