oh nej

såklart har jag skjutit upp en stor skoluppgift ändå ut till sista sekunden för att slippa göra den och nu är tyvärr den sekunden här och jag kan inte skjuta på den mer. Jag måste göra den nu och det känns bara för jobbigt. Om det hade varit något jag kunde så skulle det inte kännas såhär, men det här kan jag inte! Jag har färgat håret, alltså blekt det och tagit bort min utväxt och det som började likna oranget i mitt hår. Jag trodde de skulle gå snabbt och ta en halvtimme sådär, men det tog en och en halvtimme så nu ligger jag efter lite i tidsplaneringen. Det jag kan glädjas åt är att jag mår bättre idag. Jag saknar Nea, Amanda och Nella efter en helvecka utan skola. Hoppas ni inte har glömt mig..

Nu ska jag blåsa håret för att se resultatet sen vet både jag och ni vad jag har att göra. Jag skriver nångång mitt i sen och berättar hur jobbigt det är.
Hejdå!

En gammal tugga-tuggummi-bild.


Kommentarer
Postat av: nella

vi har saknat dig med!!! du måste komma på måndag gumman

2009-12-18 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0