shina for you

Ikväll borde jag verkligen ha gjort det jag hade tänkt göra ikväll, vilket var att göra lite skolsaker, men tyvärrr så har det inte blivit så för jag orkar verkligen inte för jag har så ont i huvvudet och snoret bara rinner och jag är jätteful för mina ögon är glansiga och mitt ansikte ser ut som en brändskadas ansikte. Tur att Daniel är snygg iallfall. Nu står han i sin fina morgonrock och dansar som Shakira gör i She Wolf..

Jag åt för mycket sallad nyss och nu ska jag lägga mig i sängen (inte min säng utan våran filmsäng) och se på film med Daniel.




Bild 1: Daniel i sin morgonrock.
Bild 2: Daniels ena tattuering. Han är nyduschad, så det är inte svett ni ser på benet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0