zorro

Z_zorro_z_Z???

Här är jag! Jag har precis anlänt till mitt rum och min favoritplats på golvet. Daniel är hos tandläkaren för att kolla om hans tänder har några hål och jag gör ingenting men snart ska jag skriva klart mina två sista uppgifter i skolan för det här året.
Igår såg vi på en väldigt bra film som jag verkligen vill tipsa om. Den heter Thick as Thieves och är med Morgan Freeman och Antonio Banderas. :)

Min näsa är inte den mysigaste men jag känner att jag är på bättringsvägen nu.

Nu ska jag ta en mandarin och sen ska jag spela lite Mulle Meck Bygger Bilar.

Mamma hemma hos farmor förra juldagen.♥

Boka dina resor hos http://www.ving.se/?ad_id=9800


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0