close your eyes

clear your heart

jag känner att min tid inte räcker till för min blogg längre. jag har ju liksom så mycket annat roligt för mig . hiih
har inte hänt så mycket sen sist. har hunnit med en fika med n atha och jossi sen varit med daniel mest hela tiden och det tycker jag är jättemysigt. imorse sov vi länge sen så såg vi på lite film och käkade. sen ikväll va vi på birsta med mamam en stund.

nu funderar jag på att snart gå och lägga mig. jag börjar halv 9 imorrn. med franska och nej jag vill inte säga mer än att de känns som en stor pina att gå dit! och vad är de för idé, när jag tydligen varken nånting eller har någon intelligens för att lära mig. fuck off, and die..


 no more to say.


Kommentarer
Postat av: kerstin

hahaha men uscha vilken WNABEEEE COOOOLIIING BILD!!! HAARDROCKER!!

2009-02-12 @ 08:55:03
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0