snorkfröken

hey you!
det var ett tag sedan jag besökte min sida men jag tror inte att tiden har funnits till.

jossi coh jag kollalr genom bilder nu. de enda som kommer upp är mat och fula ankungar och avrakat  spindelhår
gottttttttttttttttt
vad jag har gjort sen sist är att jag har sovit hos daniel. daniel har sovit hos mig. vi har ätit ocih inte ätit och haft det mysiiiiiit . sen har jag varit i skolan och tränat. hunnint med några statsbesök också och några inköp.
idag slutar vi 16:20, då ska daniel hämta upp mig sen sk ajag hem och peela mig och sen åka ner och ta en spray tanning. hoppas att den blir bra.

ska keeep on lookin' at beautiful pictures nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0