fall to sleep

I lay in my bed, feelin' horrible sick and miss D.
nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag sova. imorron får jag sova hur länge jag vill för jag är sjuk. så jag ska bara mysa på hela dagen i sängen eller soffan.

inatt sov daniel hos mig och idag är jag sjuk och de visste vi så vi sov länge. sen har vi sett på skärgårdsdoktorn och käkat negerbollssmet.. och ikväl va vi i backen en stund och kollade på piipii när han tävlade.

är nog bäst att jag kryper ner in bed nu, så jag kankse mår lite bättre imorrn. jag känner mig inte som ett bra och roligt sällskap när jag måste sova hela tiden
så, hejdå :)


Every moment with you is a moment I treasure
I just wanna hold you close
and stay in this moment for the rest of time..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, söt!

2009-02-18 @ 22:27:18
Postat av: sara

det var av mig

2009-02-18 @ 22:27:51
URL: http://undisguised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0