2009

nu är år 2008 över. det har varit ett snabbt år som innehållit de mesta. förra vintern/våren var både den bästa och den värsta tiden i mitt liv. ibland var jag överlycklig och ibland helt förkrossad. men ändå älskade jag den och vill gärna att det ska vara samma det här året. det hände saker hela tiden.
jag har gett mig själv ett nyårslöfte.eller jag gjorde de nu. ochjag ska hålla de och jag vet att jag kan. sen har jag ett tilll också.
igår va de nyårsafton och vi tjejer va först hos angelica och käkade och sådär, sedan kom lite killar. efter åkte vi till hamnen där alla splittradees och de slutade med att jag jossi och sara gick till chritistan på efterfest. rätt lugn och skönt. var en helt okej kväll men absolut inte en av doom roligaste. jag säger som anton, nyår är inte min grejj heller. igår kändes allt bara så hilma onödigt. de gjorde de verkligen.

ska iaf försöka njuta av det hår året och göra de bästa möjliga av mitt liv även om alltl bara snurrar runt och jag har inte en aning om vad jag egentligen vill. eller jo det har jag. jag vet precis vad jag vill nu. men det verkar vara sånt som just jag aldrig kan lyckas med.. ge mig ett svar till, varför?
nu ska jag gå och försöka göra något roligt. undra vad de blir.. verkar svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0