back in the days

jossi la upp den här bilden på sin blogg www.jossiepossie.devote.se och jag gillar den jag med! de är jobbigt att kolla på blder när jag va blond, för då vill jag vara blond mer än allt annat. men sen när jag kollar mig i spegeln vill jag absolut inte de.. men till sommaren så blir jag nog blond igen! anars blir de ingen riktig sommar ;)

jag klev upp 7 idag. satt på sängkanten till 20 i 8 och funderade på om jag orkade gå till skolan eller inte. hade as ont i huvet och kände att de går inte. så jag blev hemma. vaknade nu för 10 min sen. jag har blivit en riktig sjusovare..
nu ska jag snarrt gå upp och plugga matte. skag öra till upg. 50 hade jag tänkt. också imorrn i skolan kan jag göra till 75. kommer de gå? hahah, tror inte de va .. BUT, you'll never know..

dom här dagarna har jag försökt tänka också. på hur jag ska göra med mitt liv, vad jag själv tycker att jag ska göra och mår bäst av. och igår sa en person en sak till mig som verkligen fick mig att tänka om och må dåligt. de är inte så jag vill vara, de är inte så jag vill att folk ska se på mig och det är inte så jag är, innerst inne. men ändå fast jag tänkte så, så kan jag inte komma på vad jag själv tycker. jag vet vad jag tycker, men jag vet också att jag inte bara kan sluta med vissa saker. också kommer alltid de här upp i mitt huvud när jag tänker: jag lever bara en gång! och då tar de över allt annat och ingenting spelar någon roll, för då känner jag att jag ska passa på att leva, göra allt, för man ska testa på allt. och de är då de blir fel. om de nu blir fel.. de beror på vadjag vill. och jag vet vad jag vill på den biten. men jag vet också att det inte kommer att bli så, så varför ska jag egentligen lägga ner så mycket tid på det och förlora allt annat roligt? de är så här jag har tänkt. och gissa vad? jag har inte kommit fram till ett skit! det får helt enkelt bli som de blir nu. MEN, jag ska börja tänka lite mer innan vissa saker sker. för MIN egen skull.

hahahahhaahahaha jag är inte bra på mitt eget liv. jag behöver en livsterapeut som kan hjälpa mig med vad jag tycker och hur jag ska leva. ska nog börja leta redan nu
men gissa vad som kom upp i mitt huvud bara sådär. DU LEVER BARA EN GÅNG. de måste vara nån mening med de.bubbsan och baby instämmer helt och hållet. och de är mitt liv. jag gör vad jag vill. men jag villl inte uppfattas fel..... knivigt läge. och mina tankar kommer att ändras hela tiden. varje dag, så kommer jag på något nytt.
de här måste vara de mest störiga jag har skrivit.. EVER.

goodbye for some minutas or hours. I'm goning to study mathematic (?) :S



Kommentarer
Postat av: sara

åhh vilken fin bild på dig jossan! :)

2009-01-22 @ 23:59:10
URL: http://saralouisec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0