bambooo


Tjohosan!

nu är de snart skola. om inte imorrn men nästa dag. känns rikrigt bläääigt. men fram tills dess ska jag leva livet.
dom senaste 2 dygnen har inte innehållit mycket sömn. nästan ingen alls.
igår så va vi hemma hos mig, jag cicci gabbie linnéa anton emil och jocke. vi drack vin och bastade! jag slog i min tå och blev en bebis som inte kunde uthärda smärtan. jag låg och gnällde i sängen i en rosa morgonrock. sen kom tomas och några anadr akillar.  dom blevkvar ett tag., och efter de kom timmy och alexander. vi spelade kort och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde hela natten. sen sov anton emil och cicci och gabbie. imorse klev jag upp halv 10 och städade hela huset. knäskurade. och bastun cokså och de va väldigt äckligt. sen åt jag och cicci skink och ost crepes. as gotttttttttt. och nu kom tuttan hit och vi stter och inväntar bastun. de är meningen att den ska bli varm, men den blir de aldrig.
 vi ska  sitta i bastun och  sen ska vi rulla oss i snön. och efter de ska vi bada bubbelbad. sen fixa oss och vid 6 ska vi ner till Jop's och äta middag och firra tuttan som fyllde Sweet Sixteen igår.
nu ska vi fylla i badet och sen njuuuuuta.
ikväll sover nog tuttan här, eller så sover någon annan här.. hoppasjag, så jag inte blir ensam med tomten och grisen för de vågar jag inte
PS. min tå gör ont
pusspuss
(Tuttan är på bilden längst upp. Ochlite jagdå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0