dagens kluring

Jag hade en msnkonversation med en person för ett tag sedan och då skulle hon beskriva sin dag för mig:  

ja vi hade haft sex några ggr och så skulle han gå, och då fick han stånd helt plötsligt, han hade väldigt brottom för han hade en tid att passa men ändå så började jag suga av honom. Efter en stund slutade jag för han var ju sen men när han skulle börja klä sig böjde jag mig ner så jag hade raka ben men med rumpan i vädret, han blev ju såklart skit kåt så han tog mig bakifrån och vi såg oss i spegeln. Sen slutade jag igen men gick istället till sängen där jag låssades bädda sängen medans jag svankade med rumpan mot han, då helt plötsligt känner jag att han kommer och kör in sin hehe. och vi körde bakifrån ett tag. Sen slutade jag igen och då frågade han om jag hade nån body lotion till hans mamma medans han började klä på sig, då böjde jag mig ner och svankade igen och började lossas leta i väskan och då sliter han av sig kläderna och sätter på mig igen! Jag slutade även detta efter några min och gick bort mot sängen som jag puttade ner honom i, sen red jag honom när jag satt bakåt en stund. Efter det vände jag mig om och red han åt rätt hål och då kom han efter en stund ;):D
 
GISSA VEM DEN KÅTA KRÅKAN ÄR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

ööööh + _:O hahah

2009-01-08 @ 19:39:28
Postat av: sara

ööööh + _:O hahah

2009-01-08 @ 19:39:40
Postat av: tilda

ahahahaahhahah sääääääääg!!

2009-01-11 @ 17:29:27
URL: http://tildawikner.blogg.se/
Postat av: Sara

när avslöjar du kråkan??? haha ;)

2009-01-13 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0