every world of love I use to say

When you leave, my colours change colour to grey ..

Jag har ångest. imorrgon är det måndag och på schemat står det 09.00 matte med farzad armstig. åh, I just love skolan. egentligen har jag en massa att plugga idag. men idag e de ju en sådan dag när man inte alls orkar plugga. precis som alla andra dagar! så att, de blir nog ingen pluggning. kommer få ligga i som ett rovdjur på sin vakt i veckan istället. att jag alltid ska skjuta upp saker så långt upp i rumpan.
idag har jag gjort lika med noll som är två minus 3 multiplicerat med kvadraten ur 5 adderat med längden av medianen=suttit vid datorn i sängen
Det som står på schemat idag är att jag ska riva ur mina lakan, vädra täckorna och renbädda min säng och städa bort min klädhög som håller på att döda mina gossedjur och sen ska jag gå ut och med mamma. de ska vi nog göra nu. om min tå tillåter! sen täntke jag ta en dusch och få bort den äckliga lukten som har bosatt sig i mitt hår. snusket har inte råd med den dyra hyran så snart är han borta, eller hon eller kankse den/det..  sen ska jag ta mig till cilla och ha tjejkväll med mina tjejor som jag tycker så mycket om! sen tror jag nog att klockan kommer bli så mycket så att jag ska sova. för inatt, fick jag inte tillmycket sömn. de va helt omöjligt och min näsa va förstoppad, jag hade alltså stopp i näsan.
igår på dagen så kom farmor och marie hit. vi fikade tårta för att philippen fyller år på torsdag. sen va jagf med kerson och jossi. vi gjorde not to much. och sen lagade jag och mamma en extremt god middag som vi åt sen då.
sen åkte jag jossi och linnéa till gabbie där hon sara natha angelica och cicci redan va. satt där och drack lite. sen gick vi till joel och jesper. de va fest, men de va inte fest.
i fredags kväll så kom kerstin natha cicci och sara hit. så vi kollade lite på körslaget och spelade kort och bara sånt där. sen gick vi ner till affe där han micke oscar och 3 andra killar va. gjorde inte så mkt. lyssnade på musik och lekte lite lekar bara. sen sov kerson här.
nu ska jag lägga in lite bilder sen igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0