födelsedagsbarn

feel the sound how it takes place in your heart

idag vill jag hälsa grattis tilll min söta väninna Sara Cengis, hon fyller år idag, så ett stort grattis till dig gumman! hoppas att du kan vara med ikväll förresten!



klockan är tre och precis som alla andra dagar den här veckan ligger jag kvar i sängen och vaknade nyss. så varför bryta den sköna trenden liksom? hihihi. idag e de jätte skönt för mig. jag har inga krav alls och jag känner ingen press på mig själv-. eller jo en liten press.  jag måste stå helt fixad ute klockan kvart över 5. men klockan är ju ändå bara tre och de enda jag ska hinna med idag är ju mig själv. urskönt. vad som händer den tiden är att mamma och jag ska åka ner till jop's för att äta. de ska bli väldigt gott. och grejjen att jag måste vara helt fixad innan är för att klockan 7 så kommer mina girlsgäster hit. och då måste jag vara fit for fight! ikväll ska jag alltså ut. och de börjar hemma hos mig och slutar hemma hos mig. frågan är var vi hamnar därimellan. de är sånt som visar sig tror jag. känns iaf somnatt kvällen kommer att bli en höjdare. jag har inte höga förväntningar, men jag har en stark och god känsla inom mig. en ljusrosa och ljusgul och ljusblå känsla och lite ljusgrön.
jag skulle behöva hoppa in i duschen nu. men jag vågar inte ritkjigt.. jag är ensam hemma och de är högst obehagligt att duscha då. jag tror att jag väntatr tills den sjuka philippen kommer hem. stackars liten. han ska åka skidor och tävla hela helgen fast han är jättesjuk och han blev tvingad till skolan för annars fick han inte åka och om han inte åker på den här tävligen så har han ingen chans att komma vidare på hela säsongen. de kan man också kalla knivigtläge.

jag ska gå upp och äta något iallafall
hola wopa 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! :D ja det hoppas jag med!

2009-01-23 @ 15:16:30
URL: http://saralouisec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0