här kommer piff och puff

dom är på sprången..

idag va de en mycket onödig uppstigning.om jag hade tänkt igårkvällpå att jag har skavsårsblåsor under fötterna så hade jag kunnat sova tills 11 istället för 7.. vi har bara idrott innan lunch och de kan ju inte jag vara med på
men men nu är jag uppe och jag är faktiskt pigg. har fixat mig och ätit frukost redan, så jag funderar på att bege mig ner till ego om sisådär en timma och köra styrka så jag inte kan gå imorrn! de vore ju inte helt fel. så, så blir det. sen skola ett tag och efter de ska jag nog ta en fika med natha. mysigt.

igår kom jossi och vi såg på bring it on och åt chokladbollar och popcorn. mycket mumsigt. sen när hon åkt kom jocke. vi såg dr.house och spelade lite data. hahah. den lyckoosten åker ju till thailand om mindre än en vecka. känner mig ganska så avundsjuk

nu ska jag fortsätta att spela crazy taxi. har blivit helt såld i spelet. de e de roligaste jag vet
baaabaajjjjjj.
 en gamling på mig natha och cicci<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0