I just wish you could die with me

sitter uppe i köket och har nyss käkat god men salt pasta med ost&skinksås. är nyligen hemkommen från ego med natha och jossi. jag kan inte beskriva med ord hur skönt det känns att vara igång med träningen igen! nya livsvanor och ett nytt liv startas från och med nu!

anna kom och hälsade på i skolan idag. väldigt skönt att se att hon mår bra! annars har de inte hänt så mycket då. jag va en flitig myra innan lektionen och gjorde klart min text då! mycket skönt att ligga före för en gångsskull!
så mycket och svåra saker som vi har att göra den här veckan har vi nog aldrig haft nån veecka förut. men de beorr på att 50 p. kursen tar slut nu på fredag och nästa börjar från och med nästa vecka, så då måste vi ju bli kalr med allt nu. och de känns inte kul. inte alls. kommer inte att ha någon fritid på kvällarna. och jag gruvar mig för att sätta mig med det, för de är så svårt så man fattar ingenting. och kusen ville inte hjälpa......... :(

nu ska jag göra armhävningar och sittups och sen ska jag duscha och sen ska jag skriva tills mina fingrar går av. typ..

juste! påväg till skolan idag drog jag en vurpa och landade på datorn.. så den dog men sen återupplivade daniel den med sina magic fingers!

heeeeey macarena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0