I need some sleep

jag ligger i min säng och håller på att frysa ihjäl. jag har ont i tån och i nacken och i magen, ett ägg har placerat sig i min hals och de går syra från näsan till huvet.. kanske är de så att jag börjar bli sjuk. vore nästan lite konstigt annars för att 3 dagar i rad har jag varit ute i bikini i snön ganska länge.
idag så sov jag till halv 3. riktigt skönt. vaknade av att familjen kom hem. blev riktigt rädd eftersmo att dom sa att dom skulle komma hem på kvällen. sen så har jag bara legat i sängen och lagat middag. nu när jag har varit ensam har jag kommit på att jag älskar att städa, diska och laga mat. göra allt de där som är bra att göra. så nu är vi två husfruar i huset. fast jag är ju ingen fru än-.
ikväll så måste jag göra min matte undersökning. har gjort lite av den, men gruvar mej. känns riktigt jobbigt.
och imorrn är de skola och bara tanken får mig att grina. jag orkar inte blrja halv 9 med franska imorron :( :( :( :( ge mig feber, ont i halsen, en rejäl förkylning och gör så att jag blir riktigt hes. tack!

igår va de en mysig dag. jag och jossi bastade, badade och rullade oss lite i snön. sen fixade vi oss och gick ner till Jop's där tjejerna va. så åt vi. jag älskar pizzorna där. sen på kvällen va jag med christian. vi såg på film.


lite bilder från dagarna som har varit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0