I wanna make love now now now now

idag verkar jag ha lite problem med att låta bli den här sidan. ibland gör de ingenting, men i vissa tillfällen gäller de att man håller fingrarna i styr. det kan hända många konstiga saker annars och ibland kan de ju övergå till äckliga saker och ibland till sköna
när mamma och jag handlade förut så köpte vi Coco's Yoghurt, så har nyss testat en tallrik med de och START NATUREL i. Och ja.. vad säger man såhär i efterhand? mycket delikat mat.
Och vet ni en sak.. Jag har fått ont i halsen. Hur man nu ska se på de, när de börjar nalkas helg och de finns planer för roliga stunder, de är en annan sak. jag står som neutral i den frågan ett tag till. kan hända många olika saker som får många olika konsekvenser som kan leda till många olika saker. så som sagt, neutral va de. som STARTEN. känns bra, för de va en goda flingor!
har också kommit på att på lördag kommer hela feta släkten. nej, inte ritkigt. men några av dom trycker in sig i sina flintabilar och åker upp till den vackra och väldigt exklusiva staden som ligger dämpad som en dal mellan två enorma berg. mycket shopping, fin natur och bra uteliv har vi! eller hur va de ? fanns de verkligen allt som man ville ha här? i vissa texter står de så. men man ska inte tro på allt man läser och hör. de mesta av de är bara rykten. samma sak är de med sundsvallsstad.

Vyssan lull kokar kittelen full, det kommer tre vandringsmän på vägen! Vyssan lull kokar kittelen full, det kommer tre vandringsmän på vägen. Den ena han va tjock, den andra han va ful och den tredje hade vårtor på näsan! Vyssan lull kokar kittelen full, det kommer tre vandringsmän på vägen!
Kerstin vill aldrig att jag ringer och sjunger vaggvisor längre..

Nu ska Maja sova, vara riktigt snäll, annars kan det hända att hon får smisk ikväll!
Den sjöng mamma för mig när jag var liten. Hon kallar mig jämt för Maja och jag kommer alltid att vara hennes lilla Maja och Kattkärring och Pupp-Olga och Olga-Pupp och Laticha.

Nu ska jag sova, men först ska jag lämna en sista hälsning från mig till er alla: Välkomna till det barmhärtiga hotellet på Bleckslagaregatan 19b. Bed and Breakfast. Vanliga " tjänster " ingår, spritflaskorna står på bordet och musiken är i fullgång. Om ni vill köpa till extra tjänster så som ANAL eller SVÄLJNING kostar det 50 kr extra per tjänst.
Bara öppet vissa helger och det finns begrensat med platser, så håll utkik and keep in' touch.
Inträde: 150 kr.
Offert skickas om offert efterfrågas! 
 
MVH. Alexandra Josefine Larsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det var då ett roligt inlägg! ;D

2009-01-09 @ 00:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0