its just the way you do it

I just love it!

idag va det ett sjukhus här hemma igen. både mamma jag och philip har legat på varsin säng/soffa hela dan. pappa har tydligen lyckats hålla sig frisk. men de kan ju bero på att han inte är hemma heller!
så den här dagen har sett ut som dom andra senaste dagarna. jag har sovit, sovit och sett på film.
ikväll har jag också bakatmuffins. dom blev as goda!
imorrn får jag se om jag orkar ta mig till skolan. om vädret är som de är nu, så är de ytterst tveksamt..

inatt när jag inet kunde sova så låg jag och tänkte på att jag skulle sy om en klänning jag har hemma. så de gjorde mamma åt mig ikväll och denn blev jättefin! så den ska jag ha i helgen när vi ska ut :) de kankse till och med blir utgång på ingång. hoppas på de

nu har jag lagt in bilderna ockås hhiihihi
 mycket söta e dom

de här är alltså min helg nerstoppat i några bilder

nu ska jag lägga mig och se på almost famous och försöka somna, som jag aldrig kan.
höres imorrn då

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

vad fin du var!

2009-01-21 @ 13:09:38
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: emma

vart har du köpt din svarta kofta? gillar den verkligen!

2009-01-23 @ 13:09:42
Postat av: Jossan

jag har köpt den på cubus :) tror tyvärr inte att den finns kvar !

2009-01-23 @ 14:29:57
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0