jag hatar hur det är nu

jag hatar att jag inte kan eller vill ändra på hur det är, jag hatar hur jag beter mig, jag hatar hur jag blir, jag hatar att jag vet hur det aldirg kommer att bli, jag hatar hur dåligt och bra du kan få mig att må, jag hatar att du är de bästa jag vet, jag hatar att du är så speciell för mig, jag hatar hur rädd jag är för att förlora dig helt, jag hatar att jag verkligen älskar dig och jag hatar att jag inte hatar det.. jag hatar att du inte finns hos mig..

det sista jag vill är att det här bara ska rinna ut i sanden..

Kommentarer
Postat av: kerstin

ja kokmmenterar vissst din bloggg med ju!! :D

2009-01-20 @ 12:56:55
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0