jag vill vara en fjäril

Svar till Sara om kråkfrågan: Jag avslöjar nog aldrig kråkan. men TÄNK efter, så vet du nog vem kråkan är ;) hahahahah. inte så svårt, om man säger så

och tillbaka till mig så vet jag inte ens om jag kan skriva ett inlägg för jag är så sur. jag fattar inte hur vi kan få en så här svår uppgift och en till, på samma vecka som ska vara inne samma dag av samma person.. dom två svåraste uppgifterna under min skolgång och dom kommer nu. som att jag kan allt om hur man startar ett eget företag. isåfall skulle jag väl göra de istället för att gå i skolan. är så grymt skolless nu så de finns inte. efter jullovet har de varit en riktig pain in the ass sak som man bara går och har ångest för hela tiden

idag  va jag i skolan i ungefär 1 timme. klarade inte av att vara kvar. mådde as dåligt och satt bara där och pressade in tårarna som bara pressade sig ut. vet inte riktigt va de är med mig. jag är inte olycklig. men jag känner mig så svag och jag börjar grina för småsaker hela tiden som jag aldrig skulle göra annars. när jag gick hem från skolan grinade jag hela vägen. utan att veta riktigt varför. de är konstigt. men de är skönt att få de ur sig. hoppas att de går över snart iaf.

sen när jag kom hem så la jag mig uppe i soffan där philippen också va , också sov jag en stund och såg på film. sen dess har jag itne gjort annat än att suttit i soffan vid datorn. och nu försöker jag mig på skolan..
va skönt de vore om man hade någon som gjorde skoluppgifterna åt en. är de någon som skulle kunna tänka sig att vara min assistent? jag ger ju självklart ut tjänster som betalning.... de äre lätt värt

jag vill träna men de kan ja inte för jag mår inge bra
nu ska jag skriva om inbördeskriget i Somalia.. de är så roligt alltihopa


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeej jag vet vem kråkan är............

2009-01-13 @ 22:56:02
URL: http://sararas.blogg.se/
Postat av: mademoiselles

Jättefina bilder på er!

2009-01-14 @ 14:53:47
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahaha asså kan du byta namn f rån "LATICHA" dör uppe.. jag mår illa :P

2009-01-14 @ 18:02:48
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0