korumpa

nu har jag ångest. riktig fetångest. jag vill inte gå och lägga mig , för jag ska snart upp och jag vet hur trött jag kommer vara då och hur outhärdligt det kommer att vara. :(
nu har jag nyss gjort klart min matteundersökning och rapporet och skickat in. tror inte att de där blev rätt. men jag hoppas det. såklart då.
imorrn efter skolan tänkte jag träna. kommer bli så skönt. och jag hoppas att jag är ledig på fredag. för då ska jag plugga lite imorrn kväll och på fredag på dagen tänker jag sova och bara ligga och mysa i sängen och soffan i pyjamas hela dagen. också ska jag fråga om jag får laga tacos till middag. och sen på kvällen vill jag göra någonting. fast någonting lugnt. är helt slut nu. och på lördag ska vi ut! hoppas vi hittar något bara. vi är ju ganska många, så de e svårt! också e vi ju liksom för små för att gå på krogen. hheheehehe.....
ne, nu tänker jag sluta vara ute i sista sekund med allla mina skolarbeten. egentligen sjulle de ha varit mitt nyårslöfte. men såna går aldrig att hålla. eller jo ett ska. nej 2 ska. fast de andra kan jag inte styra över själv. eller kankse lite. men de är bara att hoppas att gud vill ge mig lite tur och lycka i en viss sak.
men jag ska nog bestämma över mig själv nu att jag ska göra att arbeten kanske 2 veckor innan. de vore ju rätt så skönt. men sånt kommer aldrig gå. jag kommer alltid vara den som sitter kvällen innan provet och pluggar och lämnar in alla uppsatser 20 min innan IG.
och nu tänker och måste jag sova.
hålll tummarna för de som står ungefär längst upp i de förra inlägget. de har med saker inom mig att göra som sen kommer utoch gör så att jag blir annorlunda. om ni fattar.
rt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0