mu

jag hade helt rätt om gårdagen, de blev en toppenkväll! bästa på länge. den började som sagt hos mig med natha cicci jossi och gabbie. vi vinade ett tag sedan gick vi till någon pontus. as liten lägenhet och as mycket folk. efter en stund åkte vi till amanda där hon hade fest. va inte så himla roligt. sen åkte jag natha och cicci ner till stan där vi sen kom in på stadshuset. de va väldigt roligt. så där va vi och dansade tills stängningsdags sen utanför pratade vi ihop oss med alla med alla killar och jag coh macke begav oss upp till mig. vi va snabbast. sen kom resten som bestod av typ 15 andra. slutade med att macke fille och empa blev våra nattgäster. att försöka sova mellan natha och macke va väldigt varmt. så jag sov inte en enda minut inatt. inte mamma heller för den delen. tycker synd om henne som får ligga med dubbla öronproppar plus två kuddar över huvudet när hon ska sova. hahaha. men om jag e glad. e hon glad:D de vet jag

idag åkte jag och mamma ut till birsta vid 11. sen har vi varit där och på stan ända tills nu. jag är helt övertrött och den töntigaste man kan tänka sej. exakt allt är roligt just nu hahahaha. tårarna bara rinner
nu måste jag gå och make'uppa mina mascarafläckar som är i hela ansiktet.för snatr kommer jossi och hämtar  upp mig. och då ska vi ut tilill kerson och se på film med henne och sariiis och nea. sen ska jag och mamma ha myskväll senare. med film, chips och popcorn. jag lär ju somna tidigt ikväll

idag har jag och mamma shoppat en heldel. jag köpte:
* en jeansjacka på monki
* två linnen på cubus
* två tröjor på fanny
* en vårjacka på sara
* ett par jeans på flott
* en klänning på kharma
* en kjol på indiska

nej nu måste jag skynda mej rejält
later alligater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0