söndag

och jag hatar söndagar..
morgondagens morgon kommer definitivt inte bli lika skön som dagens. jag vaknade och va helt säker på att de va måndagmorgon. sen kom jag ju på att de va söndag och jag fick sova vidare. SKÖNT! och allt detta tack vare att jag gick ut i ferdags och inte lördags. helgen blir så mycket längre då. jag lovar.

igårkväll så åkte jag ju ut till kerstin. vi såg på taken och käkade chips och popcorn. de va fina tak. sen vid halv 10 kom mamma och hämtade mig. så åkte vi hem och mös ner oss i soffan till den sämsta filmen jag nånsin sett. den heter det sista offret. hyr den aldrig. var 5e minut sa båda två: säg till om du fattar nånting. och så gjorde vi tills slut texten kom.. de måste vara de värsta som finns. kan man ringa nånstans och få en film förklarad? vi känner att vi behöver de, annars går vi nog snart i terapi.
gick iaf och la mig i tid och sov länge idag. as skönt. idag vid halv fem åkte jag ner till waynes och tog en fika med jossi natha och sara. mysigt och gott. sen åkte jag och natha hem till cicci och såg på film. micke och affe kom också! men då fick jag ta plats i hängmattan med en dator, ett ljus och en popcornskål.

och nu ligger jag i sängen. gruvar mig inför uppklivningen.
ska sova nu snart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0